TV-kändis

Ikväll kl 20 är det ett program på SvT 2, dokument inifrån, de har gjort ett helt program om E, min vän och kollega (och känd från TV =D )hon följs och intervjuvas om varför unga nyutbildade går in i väggen.....typ.........(minns inte vad programmet hette!!)
Hon "gick in i väggen" för ett par år sedanoch hade det tufft, men har kommit tillbaka och i våras blev hon "kändis" i TV ,när hon fackligt jobbade hårt och enträget för att stoppa alla indragningar inom soc.tjänsten, hon var med i ett flertal TV-intervjuer, radiointervjuer och satt t.o.m i 4:ans morgonsoffa med politiker och Kristin Kaspersen!!

Iallafall.......... de dagarna hon (för)följdes av TV-teamet ville de också prata med hennes kollegor, titta på arbetsplatsen etc
Och självklart jobbade jag..............så jag blir intervjuad................så ikväll kan jag se mig själv på Tv............läskigt!!!

Tyvärr...........och typiskt så krockar det med mitt nya favoritprogram på TV, Bones............jag bara älskar det programmet, så A får nog försöka fixa till så att vi kan spela in dokumentären, för Bones vill jag ju inte missa!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0