Bekymrad.....

Jag är lite bekymrad.........över Böda.........ja jag vet....lite oväntat!!

Men jag är rädd för att vår älskade camping håller på att bli överexploaterad........det pratas om att riva hela mysiga lilla centrum och bygga en inglasad galleria där.(?????!!!!)..........det passar väl inte???

Mycket vill ha mer.......känns det som lite.........

Det ska byggas ett 40 tal små stugor inne i skogen som gränsar till campingen, där naturen hittills har varit orörd med bara sandstigar, vindpinade tallar och sanddynor!!

När vi blev långliggare där för 5år sedan var vi ett 60 tal långliggare , så större delen av säsongen hade vi vår del av campingen för oss själva och det var lugnt och avstressande, nu är det nästan tre dubbelt så många långliggare där, även om de flesta ligger på andra sidan centrum.

Och såhär års är det väldigt mycket folk och köer överallt, till toa, dusch, disk ,bageri.......you name it!!
Inte så avstressande kanske..........men samtidigt kommer det massa roligt folk dit som man inte umgåtts eller träffat sen året innan, så det är ju trevligt.......men ändå.

Men när solen skiner, det är varmt i vattnet, man umgås med trevligt folk och man har semester .........njuter man ju av livet iallafall  (och tonåringarna stormtrivs under högsäsongen!!)
Och snart börjar jag ju min 4 veckors semester........... om 14 timmar närmare bestämt!!! 
A den fuskisen har redan börjat sin semester........

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad det gäller en galleria mitt på campingen :-( Dödsstraff eller något? Skämt o sido. Klart att man inte kan bygga någon galleria där. Håller med dig full och fast.

2009-07-24 @ 18:47:36
Postat av: Markus (M)

Jag gillar inte alls böda längre.... efter 7 veckor är det VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tråkigt här!

2009-08-02 @ 02:17:20
URL: http://frosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0