Sommarteater

Nu har vi bokat upp roligheter A och jag nästa vecka!!
 Vi firar nämligen 30år ihop på tisdag!! 30 år!!! De ni!!!
Pojken jag blev ihop med har blivit man......... och far till våra fyra barn (som snart allihop passerat åldern då jag slog klorna i honom och sen vägrat släppa!!)

Så på tisdag ska vi gå och se Svensson , Svensson som spelas i Kalmar, på onsdagen firar vi hans 46-årsdag och på torsdagen åker vi till Karlshamn (förhoppningsvis med corvetten) och där ska vi se Ugglas revy!! Det blir nog en riktig höjdare!!

Bra vecka förinnan han börjar sin semester, själv så jobbar jag ytterligare en vecka, men det är en "lätt" vecka så jag ska pendla från Böda till jobbet det arbetspasset jag har mellan onsdag och torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0