500

500 bloggar har jag skrivit när den här är klar!!

Sedan jag började blogga 19 mars 2008............det är mer än en blogg om dagen!!
Men jag bloggar inte alla dagar, så ibland blir det uppehåll på ett par dagar.......... men sen kan det komma flera om dagen en annan dag!

Men jag vet att det finns en och annan som läst alla mina bloggar!!! Det tycker jag är kul!

Min statistik säger att jag har en hel del läsare men jag får inte så mycket kommentarer och det är ju synd.........så jag vet inte...........

Men det kanske inte finns ytterligare kommentarer att tillägga på det jag skrivit, så då är det väl så det är!!

Men det är alltid kul med kommentarer så kommentera gärna!

Har du läst alla mina bloggar??

Kommentarer
Postat av: markus (M)

ja dum som man är så har man läst alla :P

2009-06-04 @ 12:46:29
URL: http://frosth.blogg.se/
Postat av: en annan mamma

Klart jag har lästa alla och ser fram emot kommande 500. Är dålig på att kommentera men som du skriver så är inte alltid en kommentar är på sin plats.

Krams

2009-06-04 @ 13:55:16
Postat av: Eliza

Jag är jämt här det vet du=)

2009-06-04 @ 14:12:14
Postat av: gubben din

man måste ju kolla vad man gjort....

2009-06-04 @ 20:52:07
Postat av: Ellinor

Läser vartenda ett av dem och uppskattar dem alla :) Keep up the good work my friend.

2009-06-04 @ 22:48:21
Postat av: syrran

Herregud, jag skulle längta ihjäl mej efter er om jag inte hade din fantastiska blogg att läsa. Jag ber om ursäkt att jag är så dålig på att komentera, jag lovar att bättra mej och jag har inte missat en enda blogg.

2009-06-09 @ 17:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0