Junibilder

Här kommer dem, bilderna som blivit kvar i kameran på Böda!!


Ungar och hundar.........kan livet vara bättre??



Här sitter lille O och jag och löser all världens mysterier..........


Frukost på födelsedagen.............alla med vid frukostbordet..........sååååååå mysigt!!


Sen tog vi hundarna med oss ner till stranden så de kunde bada och rasa av sig........


De gillar att bada alla 4!!
 Men s låter gärna n hämta bollen eller pinnen i vattnet...........sen tar hon hand om den!!



Bäst att skynda sig ur vattnet.............hundarna skvätter...........verkar O tycka!!


A och O bestiger Bödas "berg"



S och E "övar"...........på det där med hund och barn...........kan vara bra att kunna!!





Midsommarlunchen.........14m bord och 43personer, världsrekord i kvarter 1!!


Midsommardagen var vi inte lika många vid bordet! Men vi hade trevligt iallafall!!


Mannen i mitt liv, i sitt rätta element: på Böda, med mig, lagom skäggig och med något gott att dricka!!


Moa fick kalla in "Skomakaren" (L kallade hovslagaren för det  när hon var liten så jag får inte det ur huvudet!!)



Och den snälle hovslagaren fick åka 12mil x2 för att sätta på w en ny sko


Det är varmt med päls............även om den är vit!!


Vackra vyer vid Byxelkrok, jag blev bara tvungen att stanna och fotografera!!


Havet ligger spegelblankt


Vår idyll, Mi kämpar med flaggan och stången.......


Otur...........(men rådjuret hade ännu mer otur!!) att midsommarhelgen skulle sluta så!  Även "plastbilar" går sönder när ett rådjur kommer ivägen , men fortfarande så var det tur i oturen iallafall varken A eller M blev ju skadade!!


Kommentarer
Postat av: Sussi Johansson

Vilka fina bilder. Du är en hejare med kamera bruden :-)

2009-06-29 @ 16:05:31
URL: http://lexuzschnauzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0