Poolväder

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååå vilket härligt sommarväder!!
Sommaren är fantastisk!!
Vad gör det att man precis avslutat en 2 veckors semester och nu ska jobba i 5 veckor till innan min 4-veckor långa huvudsemester??
INGENTING!!

Altanen byggs för fullt därhemma, det är inte långt kvar nu, den blir såå fin...........och stor!!!

Nu är det bara en pool som fattas............Ååååååååå vad gärna jag skulle vilja ha pool i trädgården igen!!
Just idag skulle jag verkligen vilja ha pool hemma i trädgården!!
Jag kan nöja mig med en liten rund pool..........ja ingen barnpool förståss..........lite större!!


En sån här kanske............


Men helst en sån här..............
Det skulle ju vara såååå skönt...........och jag skulle t.o.m ta på mig att bli poolskötare (om jag inte kunde leja ut jobbet mot betalning till M förståss!!)

Kommentarer
Postat av: Markus (M)

hahaha... allt går med tillräckligt mycket pengar ;)....

2009-06-24 @ 17:00:04
URL: http://frosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0