Tjurig

Jag känner inte igen mig själv.........jag känner mig tjurig,negativ och grinig.........det är INTE ett av mina mest framträdande drag annars!!
Jag brukar vara på gott humör, irriterad eller tvärarg.........inte tjurig........aldrig tjurig.......men nu är jag det!
Tycker ingenting är kul, tar mig inte för något, känner mig uttråkad, lat, understimulerad på jobbet ,
fet, ful ,fel och fyrti........ och är trött hela tiden!!

Jag är nog en klimakteriekärring bara...........det är nog det som är grejen............. hormonerna......eller bristen på dem ger mig  humörsvängningarna........det är ju värre än att vara i puberteten!!!

För egentligen har jag inget att vara tjurig över!
Jag har man och barn och barnbarn och vänner som jag älskar och som (än så länge iallafall) älskar mig, jag älskar mitt hem och mitt jobb och pengarna räcker..........och från måndag så har jag mina två första semesterveckor .......
och onsdag till söndag ska jag bo på strand i Borgholm (Corvetteklubbens sommarmöte!!) och äta hotellfrukostar,ha sovmorgnar och slippa tidiga hundrundor, tvätta, städa och laga mat så vafan........skärp mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0