Tradera



Håller på att försöka lära mig hur tradera fungerar.........Har hört att man kan sälja nästan vad som helst där............så jag tänkte göra ett försök!

Jag har lite grejor kvar sen vi tömde farmors lägenhet, som jag nu upptäckt att jag inte har plats med och som ingen annan jag känner vill ha!
 Och de första 4 annonserna  jag skrev gick bra men inte den sista...........den vill inte ladda ner bilden........jag fattar ingenting, den snurrar och snurrar men hämtar inte bilden............så jag var tvungen att prova och ladda ner den på andra ställen.....här tex och det gick ju bra och på skrivbordet kunde jag lägga upp den men inte i annonsen........och ändå är bilden på tavlan tagen med samma kamera och ligger på samma dokument....men den vill inte laddas upp.......TRÖTT!!!




Den här tavlan ............känns inte så populär...........men man vet ju aldrig.........worth a try...........kanske

Och så lite gamla porslinskannor


Lite fina är de men jag har INGEN plats eller användning för dem........ men den gula kannan är faktiskt riktigt ful!! Vi får se!!

Apropå gammalt.........idag ska A, i och jag gå på stadsvandring  i Kalmars historia som m:s klass anordnat och det är eleverna som ska prata om olika historiska platser i stan, det ska bli riktigt intressant och roligt!!
Både A och jag tycker historia är spännande..........ungarna bara dör när vi säger det...........och en stadsvandring har vi pratat om förr men det har inte blivit av men ikväll ska det ske.

Och i får följa med för den sociala träningen och hon har aldrig gått inne i stan!! Det blir nyttigt för henne.......... och för mina biceps...........

Kommentarer
Postat av: Eliza

Du måste ha en mindre bild, så stora bilder går inte att ladda upp på tradera :)

2009-06-04 @ 19:26:19
Postat av: Karin Granberg

Hej Åsa!

Jag sitter här och tittar på dina "fina" kannor. En jobbarkompis som gick i pension vid årskiftet är säkert intresserad. Hon har en antik- och kuriosaaffär i Södertälje men säljer även på webben. www.pressatoklart.se

Hoppas detta kan leda till något!

MIDSOMMAR SNART och då kommer vi!

Många kramar

Karin

2009-06-04 @ 21:48:05
Postat av: Karin Granberg

Hejsan!

Sitter här och tittar på dina "fina" kannor. En jobbarkompis till mig som har gått i pension har en antik- o kuriosaaffär www.pressatoklart.se. Hon kanske är intresserad. HÄlsa från mig.

MIDSOMMAR SNART då syns vi

Kram

Karin

2009-06-04 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0