Veckans gapskratt

Det fick jag häromdagen.
E kom in och hade sin (fd min) långhåriga schäfer s med sig. s är lite kul, hemma äter hon aldrig tuggben men hemma hos mig rensar hon golvet från mina hundar t (som är en liten pappillonspets) och i:s (som är en 40kg tung Pyrennerhund) halvätna tuggben. L var också där och hade sin schäfer n med sig. Vårt hundliv!!

När vi satt där i köket och småpratade hörde vi att i och s var ovänner, de morrade och lät riktigt arga, så jag gick in och röt i och avbröt bråket (som handlade om ett tuggben båda ville ha....), jag tillrättavisade hundarna och när de lugnat ner sig tänkte jag lägga undan benet.........jag.......... och hundarna letade.......... men vi hittade det inte .........förrän jag vände mig om...............där var lille t som stolt struttade omkring med benet i munnen!!
Han hade  passat på att sno det när jag tillrättavisade de två andra!! Liten men smart............

Men han var inte så smart till en början på hundpensionatet, han hade bekymmer med hundluckan , han var lite rädd för den.............men tänk er själva............i eller s rusar ut och så kommer han efter..............men då kommer luckan med full kraft tillbaka............rakt i ansiktet............han fick nog många smällar innan han kom på knepet............för det gjorde han!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0