Böda

Jag älskar Böda............ingen nyhet kanske men ändå............
Underbara människor
Fantastisk miljö
Magnifik strand
Livskvalitet
Avkoppling


Ena dagen  flaggade det mot söder

Klart man mår bra där!!

Helgen som varit blev över förväntan!!
Jag solade.......och blev brun
Jag läste........  litegrann iallafall
Jag kopplade av............absolut
Jag tränade hund...........och fick träningsvärk själv.....i armarna!!!
Jag drack tequila och rom o cola light...........dock inte samtidigt
Jag åt grillat och gott alla dagarna
Jag badade..................inte (14grader i vattnet är inte skönt....speciellt inte när det bara var 11grader i luften och det är ändå mycket maj kvar)



Nästa dag flaggade det åt norr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0