Födelsedag

Lille O mitt enda barnbarn fyller år idag och jag jobbar så jag kan inte vara med på kalaset..........känns lite snopet!!
Men han bryr sig väl inte om att mormor inte kommer.........morfar kommer ju...........och alla andra........nää nu ska jag inte vara sån.......han gillar mormor också ..........iallafall om inte morfar är med!!

Jag har iallafall köpt hans födelsedagspresenter en "gungzebra"



Jag tyckte den var såå söt........hoppas att han gillar den med!
Jag har också köpt några böcker och en Bamse cd saga med tillhörande bok.
Av A ska han få en tumstock så slipper de "träta" om vems tumstock A:s tumstock egentligen är i fortsättningen!!




O ville fira födelsedag länge idag.......... han tyckte det var morgon vid 4.30!!.......... sa hans trötta mor när jag ringde för att sjunga för honom idag på morgonen!!
Han tyckte det var kul att mormor ringde och sjöng , bäst gillade han -hurra hurra hurra!! Han hurrade lite då och då under resten av samtalet!
Tur att man träffar honom så pass ofta så att det inte är hela världen att man inte kan vara med på hans födelsedagskalas!! Men det är klart...........det hade varit kul att fått vara med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0