Sant

Gå inte efter utseendet - det kan bedra
Gå inte efter rikedom - det kan ta slut
Gå efter det som gör dig glad, för det behövs bara ett leende för att göra en dålig dag bättre!

De lyckligaste människorna är inte de som har det som är bäst, utan de som på bästa sätt använder det som de har!

Hittade den här på m:s bdb

Visst ligger det en del i det och häromdagen sa Dr Phil (ja jag tittar på honom ibland!!) Att man i ett förhållande varje dag ska göra något för sin partner som man vet gör han/henne glad!

Det tänkte jag på idag när jag la ner rena strumpor i A:s strumplåda, att det gjorde jag bara för hans skull, så han skulle slippa leta efter dem i tvättstugan!!

Kommentarer
Postat av: Mosing

Ja jag tyckte den var bra!

2009-05-18 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0