Tandläkare

Jag HATAR att gå till tandläkaren, ont gör det och dyrt är det!!
Jag skulle gladeligen ta en spruta om dagen om man på det viset slapp att gå till tandläkaren en gång om året!!

Jag har ärvt mina dåliga tänder av mamma tror jag...........därför tycker A att mina föräldrar borde betala mina tandläkarräkningar!!

Men den här gången slapp jag lindrigt undan........inga hål...........de tog bara bort lite tandsten..........men det kostade iallafall 834:-!!

Det blev en dyr dag idag..........tandläkare........räkningarna.........handling........apoteket..........och reservnyckel till bilen (1180:- bara den!!!)
Men om en månad kommer det ny lön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0