Veckans gapskratt

Fick jag häromdagen när jag skulle hämta hundarna hos A på jobbet!

s (vår fd schäfertik, som numera bor med S och E) var också där (det är rena rama hunddagiset  på firman ibland...........eller hundfängelset ..........tycker nog hundarna .......)

Alla  3 hundarna blev glada när jag kom och de började skutta och hoppa........
s hoppade så hon hamnade på tvären över i:s rygg..........och fastnade............tassarna nådde inte ner till golvet.!!
Det tog en lite stund innan hon tog sig därifrån och man kunde riktigt se hur förnärmad, förudmjukad  hon var ,denna stolta men nu förlöjligade schäferfröken!!
Men det såg så kul ut, jag skrattade så tårarna rann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0