Familjehelg

..........hade vi i helgen!!
Såå mysigt, alla ungar och barnbarnet tillbringade större delen av helgen hemma hos oss!
Vi utökade hundgården så den blev nästan dubbelt så stor


och i övervakade arbetet.

Vi eldade...........S eldade mest


Stackars grannar...........

Och så fixade de till en annan hästhage, den hästarna har gått i på sista tiden är alldeles geggig och söndertrampad. De blev så glada över sin nya hage hästarna och så grillade vi på kvällen.........



...............det hann bli mörkt innan det var färdiggrillat.........



...........men det var inga sura miner vid bordet för det inte!!
Ja.....det skulle vara lille O då............han vill leka med mormor, morfar eller storemorbror istället för att sitta vid bordet och slösa bort tid på det...........

Och på söndagen bjöd jag på söndagsmiddag med söndagsstek och köttfärslimpa och då var mina föräldrar och svärföräldrar också med!!

Den här helgen blir det väldigt lite familj istället..........jag jobbar och vi ska åka till Ullared kl 7 på lördagsmorgonen (så då sover jag över där istället för att lägga 1½timme på bilkörning mellan 00 och 07............jag får mer sömn på det viset.......... och sparar bensinpengar!!)............de ni.............Ullared med 5 tonåringar och en karl..............det blir nog bra!!

Och helgen därpå åker A och jag till Tyskland på bussresa............(tequilan är slut!!) så de närmsta veckorna har jag inte så mycket familjetid på helgerna!!

Och nej.............ingen altandörr i sikte............de skulle komma i slutet av förra veckan...........nu är det slutet av veckan därpå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0