Otroligt

...........men sant!!
Igår (söndag!!??) kom våra fina altandörrar........



Och idag 7.10 hörde jag karlar utanför mitt sovrumsfönster!! De kom in och tittade............men kl 8 hade de åkt igen!!!
Men tackochlov så kom de tillbaka och sen dess har de jobbat.

Och just nu är det VÄLDIGT luftigt i min matsal


...........och ganska svalt..............men vad gör väl det??? Och jag som sitter vid datan rakt ovanför har fått vibrerande stol...........men det gör väl heller ingenting!!
Känns som om vi ikväll kommer att ha ny fin altandörr i matsalen.............(provisoriskt............för vvs:arn har inte tid att komma och sänka rören till elementet än..........)

Men jag kunde inte låta bli att bli lite syrlig i tonen idag............jag försökte låta bli............men när huvudsnickaren själv sa - Nu kastar vi oss på den här dörren iallafall sa jag -Kasta er på är väl inte det första man tänker på när det gäller er..........jag vet...........det var elakt...........men det bara kom................jag har trots allt väntat sen i maj!!!!

Och sen har vi nästa dörr som ska på plats.........i vårt sovrum.............hoppas det blir innan årskiftet.............det vore trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0