Irritation

Jag känner en hel del irritation just nu............
Vi har inte fått några altandörrar än.............
Altanen och den provisoriska anskrämliga förrådsdörren har funnits på plats i mer än 3 månader nu!!!

Jag skrev för ett tag sedan "det kommer att bli kallt i vårt sovrum när de ska öppna upp för dörren i november"
Jag skojade..............det var menat som ett skämt!!!

Men va f-n............det är ju så det kommer att bli............vi är ju inne i mitten av oktober nu!!!

Vi har fått "vinterrusta" den fula dörren, för den är INTE vinterisolerad, och där låskolven suttit på det gamla förrådet är det ju bara ett stort hål............och dörren har inget dörrfoder så det blåser friska vindar därinne nu.
Det har vi åtgärdat/förbättrat med silvertejp pch fördragna gardiner(!!!)..........och elementet som gick under det fönstret ( som nu är dörrhål) och till resten av elementen i rummet........är ju borttaget!!!
Rumstemperaturen är ca 15grader.......tur att man kan stänga till det rummet!!!

Vi har fått fakturan på altanarbetet..............men jag skulle inte tro att de kan med att skicka påminnelse!!!

Jag/Vi ska ALDRIG mer anlita detta snickeriföretag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0