Tack!!

Till E min vän och kollega som gjort mitt sidhuvud sååå fint!!

Hon försökte tålmodigt få mig att förstå hur jag skulle göra..... och visade på htm-koder, färgpaletter och massa andra koder, program och konstigheter...........men jag fattade INGENTING!!
Så till slut så erbjöd hon sig att pyssla lite med det på egen hand, det var mycket lättare.........bara ge henne mitt användarnamn och lösenord........... min facebook har hon ju redan, så där kunde hon plocka bilder!!

Och se så fint det blev............ Det blev mycket JAG i mitt sidohuvud, familjen, hunden,bil, barnbarnet och Böda!! Och allt inramat i böda blått!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack själv för ditt förtroende min vän =)

2009-10-10 @ 17:42:24
Postat av: syrran

Det blev verkligen Du! Mycke tjusigt..

2009-10-11 @ 12:53:50
Postat av: Morsanfrosth

Jaa visst är det jag........Ellinor har fått det rätt på pricken........både strukturerad och huller-om-buller precis som jag är!! Och fått med hela mitt liv med korten,familjen, Oliver, Izzy,bubblan och Böda!!Och Bödablått runtomkring!!

2009-10-11 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0