Tatuerardags

Ja nu är det dags igen, på fredag ska S ta med mig till sin gamla klasskamrat och tatuerare i Vetlanda för att tatuera min högra överarm

Motivet ska bli en linnea men jag är inte helt hundra på vilken tatuering det blir

Det kan bli den här 




en gammal orginalteckningen från 1700 talet som är gjord av en av Carl von Linnés lärjungar

 eller så blir det den här:



utan texten under då....... och inte med så skarpa färger heller!! 
Jag kan inte riktigt bestämma mig!
Jag ska iallafall ha fyra stänglar (ett för vart barn) och rotsystemet ska gå runt armen och mötas omlott på insidan av armen..........och humlan skulle ju kunna symbolisera A då!

Ja vi får väl se vad det blir när tatueraren sagt sitt, det är ju hon som är konstnären!! S ska också tatuera sig, han ska fortsätta med sin "full sleeve" med bibliska symboler.
Det kommer att göra ont det vet jag.............det gör ont men va sjutton..........jag har fött 4 barn och såå ont gör det inte och så länge varar det inte heller för den delen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0