Sommaren

Har varit lång och väldigt varierande väder..........värsta syndafloden och värsta värmeböljan på samma sommar.........märkligt!!
Jag har snart haft hela min semester, jag är ledig imorgon med men sen.......på onsdag börjar jag jobba igen! Det känns faktiskt helt ok för jag har haft så pass lång semester så det känns ok att gå tillbaka till jobbet.
Men det är inte klokt vad fort tiden går egentligen.........jag började min huvudsemester i slutet av juli och jag vet att många blev ordentligt avundsjuka då när jag sa -Nu är jag ledig enda till i september.......för det lät ju jättelångt.........men nu är det snart september och dags att börja jobba igen!!
Back in track!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0