Midsommarbilder

Vår midsommar i bilder!
Minsta midsommarflickan, lilla V



Sill och potatis..............för en del men potatis och rökt fisk för min familj.........
Vi slog inte förra årets rekord, vi hade "bara" 13m bord och var "bara" 37 vid bordet!!
B visar stolt upp att hennes fina vita klänning fortfarande är vit =)
Man kan bli lite trött när man firar midsommar
Lite snapsvisor kanske.......
De äldsta på kalaset, mina svärföräldrar satt bredvid S
Tre generationer midsommarfirare
Kubbturnering såklart, karlarna i ljusblå tröjor :som Bödas vatten (karlarna förlorade......... IGEN!!)
Tjejlaget i orangea tröjor: som Böda solen, ungdomarna i blå tröjor :som Böda himlen.
Tjej-flicklaget blev vinnarna, karl-pojk laget förlorarna!!!
Tralalalala vad vi är bra!!!
Vacker midsommarkväll med trevlig samvaro, observera himlen i bakgrunden...
O och hans morfar terroriserade midsommarfirare med vattenpistol (morfar ska väl vara en förebild.........eller??)
Härligt att ha varsitt barnbarn nu!!!
En stolt mormor satt en lång stund med lilla V i knäet (A satt hela midsommaraftonen 2007 med bebisen O i knäet och de har ju en tät och varm relation nu, så jag hoppas den här kvällen har samma effekt på V och mig!)
Såhär sov vi sen, längst in A, O och jag, i sängen närmast i bild sov T, L och V
Och i andra änden av husvagnen sov, S och så M och m i våningssängen och de 3 hundarna i undersängen!!
Det går om man vill!!! (observera vad m har skrivit på griffeltavlan på väggen =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0