"Gaddad"

...igen.....jag är inte klok..det gör ju SÅÅ ont!!

Men jag tycker det är såå snyggt ( och allt började med att A för 17år sedan eller nåt,såg en tjej på High Chaparall som var tatuerad och sa att han tyckte det var så snyggt när tjejer var tatuerade! Och vad gör man inte för sin man???=))

Min förra tatuering är läkt nu och jag är väldigt nöjd med den och har fått många komplimanger för den.....( ja inte från svärmor och pappa förståss........)




Jag är faktiskt.........och tackochlov...... väldigt nöjd med alla mina tatueringar!

Den första...familjens första....... gjorde jag för 16 år sedan, så det var inte i ungdomligt oförstånd precis......(fast det tycker nog svärmor och pappa iallafall =))



Den sitter på vänster skuldra!!

Just nu vet jag verkligen inte hur många tatueringar det finns i familjen..........alla är tatuerade utom m (hon får göra som sina storasyskon och vänta tills hon är 18.........eller 17½ iallafall!!)


Killarna i familjen har "klanmärke" (i olika storlekar eftersom de har väldigt olika ben, men det är bara A som har "kycklingben")

A och S ska till "tatuerarinnan" i Vetlanda imorron, och jag var hos "vår" tatuerare i stan i tisdags och förlängde min fina lilja slinga på benet, det finns ingen bild på den än men.....



....nu har jag en blomma till mitt på foten och så slingrar sig rankan tillbaka till utsidan av benet
igen och uppåt,den sista liljan är större än de andra och sitter högt upp på sidan av lårets framsida.
Det var svårt att förklara, jag får nog fota det och sätta in det här!!

Men nu tror jag faktiskt att jag är färdigtatuerad, jag skulle vilja ha en Ganesha tatuerad egentligen, men jag vet inte var, så det får jag nog skippa!!
M kanske gör det istället, han funderar på att göra en helarm med indiska gudar på!!


Men nyss så gjorde han den här......

Men S är värst, han håller på att göra en "fullsleeve" med bibliska bilder hos sin fd klasskamrat som numera är den sk "tatuerarinnan"!!





Det ser lite "plottrigt" ut just nu kanske, men allt ska byggas ihop till en helhet när det är klart allting!

Och hans rygg ser ut såhär!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0