Midsommar

Jag är på sååå gott humör och ser verkligen framemot den här midsommarhelgen!!
Jag åker till Böda direkt efter mötet på jobbet (ja jag vet jag har semester, men det är ett viktigt möte imorron så då åker jag dit iallafall!!)

Jag ska packa bilen ikväll så att jag inte spiller dyrbara minuter innan jag kan vara på Böda!
På torsdag eftermiddag kommer L och T och barnbarnen och de stannar enda till på lördag...........lyx ju!!
Och efter jobbet på torsdag kommer A och S också, vi får väl se om M också tar sig dit en runda, han är svårflörtad då det gäller Böda i år (han fick väl en överdos förra sommaren när han jobbade där kan jag tro!!!) m och hundarna är ju redan på plats

Så torsdagsnatt blir det fullt i husvagnen, 3 stora hundar, 2 barnbarn, 2 tonåringar och 5 vuxna!!!
Tur att vi har stor husvagn!!
Men såååååå mysigt!!!
Strix television har också varslat om att de gärna tittar bort till oss en stund på midsommar!!
Böda arrangerar världsrekord i midsommarbord, men vi i kvarter 1 är inte med.............jag menar hur jobbigt skulle det inte vara att ta med mat, bord och stolar, ungar,och allt annat som tillhör midsommar, till andra änden av campingen!!?? Nähe  så det tänker vi inte göra, vi får väl ha vårt eget rekordförsök i vårt kvarter,förra året var vi 43 vid bordet och hade ett 13 m långt bord, men i år blir vi fler tror vi!!
Midsommar är allt bra härligt och än så länge säger ju väderleksrapporten att det ska bli fint väder också, så det får vi verkligen hoppas att det blir också!!

Kommentarer
Postat av: markus (M)

ja jag fick en "liten" överdos förra året........ Men jag åker ju upp imorgon om 200an vill leva. för jag vill INTE ta golf till böda igen... ingen fläkt, ingen kalluft.... och strålande sol... ingen bra kombination... :P

2010-06-23 @ 11:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0