Minisemester

Jag har minisemester.............en vecka på Böda, bara med m och hundarna, då jag verkligen kopplar av.............läser, badar, solar och vallar hundar och när jag vill vara social så går jag över och snackar lite med Mi som också är här......annars är det ganska tomt om grannar här!!
Jag är inne på tredje boken nu =)
Strix har inte visat sig så mycket här...........de tittade bara in en kortis på midsommarafton..............när allt var som mest avslaget!!! Midsommarmaten och snapsen (tequila i mitt fall förståss) och snapsvisorna var redan avklarade,och jordubbarna var uppätna.....och innan vi satt igång och spela kubb och grilla på kvällen.......så vi satt bara där och "degade".......då kom de med sin kamera!!
Och barnbarnen var inte på plats heller!! Ett barnbarn ammades och det andra var med sin gammelfarfar.....så inte ens de kom med på bild!!! Typiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0