Facebookgrupper

Det finns det gott om..........många är helt upp åt väggarna galna!!

Jag tror också att flugorna planerar något när dom gnuggar sina händer,
Jag är snygg som jag är även om inte andra tycker det!,
Vem är måtta? Och varför skulle jag vilja dricka med honom?,
Vi som gillar att dricka hembränt vid köksbordet och lyssna på finsk radio., ,
Varför jogga i skogen när man kan grogga på krogen?!,
Alkoholen löser inga problem, men man kan få nya som är jävligt intressanta,
bilder på becky som hon aldrig trodde fanns!!!,
Hästar är bögar.,
Jag tänker på miljön ! Jag reser bara när jag ska någonstans.,
Jag är egentligen bäst på allting! Vill bara inte skryta med mina kunskaper,
Inget Liv Utan MAMMA♥ No Life Without My MOM ♥ ,
Jag har aldrig fel, jag trodde jag hade fel en gång, men det var fel ,
Min mamma tycker i alla fall jag är söt!,
I dont get drunk... I get AWESOME,
Gå med här om du vill att polisen skriker PIKACHUU innan dom elchockar dig!,
Vi som hatar när någon springer förbi och kastar en tvättmaskin på en!!,
Telling objects to "Shhhhhhh" when u bump into them when coming home drunk,
Vi som älskar att se andra missa bussen !,
Höj skatten på bensin, låt fattiglapparna GÅ!,
Här är några av grupperna S är med i...............han samlar på märkliga grupper!!!

Och det värsta är att 3 av mina 4 barn är med i gruppen :I know I´m weird but that`s why you love me...............

Men när jag föreslog S en  märklig grupp som jag hittat "Vi som är rädda för rondellhundar" svarade han -Det ska jag verkligen inte, jag är inte ett dugg rädd för rondellhundar!!!!!!!!!!!!!!!hihihihihihihihihihihii han har lite humor min äldste son!!!

Annars rullar allt på som det ska.............eller ja...........våren känns fortfarande alldeles för långt borta...........ja den riktiga våren alltså , den utan snö!!

Jag har varit med på några anställningsintervjuer för tjänsten som bitr. förest på jobbet. Det var intressant men det var ingen som kändes klockren...tyvärr.........och min favorit tog tillbaka sin ansökan innan intervjuerna..........tyvärr igen!!
Känns som om jag kan få ha kvar min superlånga titel "tillförordnad biträdande föreståndare" ett tag till!!!
Och i veckan har jag verkligen gjort mig förtjänt av min lilla extra lön ,eftersom socialstyrelsen kom på oanmält besök ,de inga anmärkningar men, de ville ha diverse papper, handlingsplaner och polisutdrag etc som jag fick leta reda på eller skriva nya och delegera vidare(min fd chef har många goda sidor men just det där med papper är inte en av hans starkaste!!!!)

Blev totalt nerslagen av en akut anfallande förkylning i onsdags, med hosta, hög feber, ont i halsen och snuva. Jag hade ordentligt hög feber när jag gick och la mig i onsdags efter nästan 2 dygns arbete. Jag var så varm så jag brände A sa han,när jag kröp intill honom för att jag frös...... Men den var tydligen snabbt övergående för idag känner jag mig nästan som människa igen, konstigt...........ja inte att jag är människa utan för att det gick över så snabbt, men det ska man ju inte klaga på!!

Ikväll ska vi till Vissefjärda och fira Mi:s pojkar...........6 och 3v i efterskott!!! Bättre sent än aldrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0