Bekymrad

Jag är lite bekymrad.........hur har Strix vänt till programmet den här gången, när underrubriken vid TV-programmet är, jag citerar: "I kvarter 1 eller Slummen som det också kallas, härskar Britts ökända gäng Böda Beer Bodies" jamen...........va f--!!
Vår underbara goa B har blivit gängledare nu!!!
Till ett ökänt gäng!!
Som härskar!!!
Oh         My           God!!!
Jag känner mig rent ut sagt skitirriterad...men jag hoppas att jag slipper känna det efter programmet iallafall, att det bara är rubriksättarna som löpt amok!!!
Jag menar........ det finns 1350 campingplatser och bara 200 långliggare utspridda runt jättecampingen.........Vem tror att det då är vi långliggare som "härskar"??? Och varför kommer folk år från år och lägger sig runt oss, även de som vi bara hälsar på och pratar lite sporadiskt med,men som inte "hänger" med oss........om vi är så jävliga??? Jag blir så trööööött!!
Vi hade annars ett trevligt besök av ett filmteam i lördags, filmare,ljudtekniker och så vet jag inte vad den tredje har för titel........han som pratar och frågar (producent???)
De sa att programmet verkar vara populärt och att det nog blir en säsong till (men frågan är om det här "ökända gänget" har lust att bli filmade något mer!!! Det får vi nog se efter kvällens program!!)
De gjorde ett "Hemmahosreportage" kan man säga, de pratade med oss och filmade vårt hus och omgivningar (fast han frågade mig om jag var med på Böda i somras........hihihihi......... då gjorde "Kebabdrottningen" inget bestående intryck iallafall!!) Den här gången slapp inte M och m undan heller och stackars a (M:s flickvän).........hon blev filmad innan hon gjort sig ordning.........och var inte så nöjd med det!!
De underströk också att A har rätt.........Böda Camping är ingen dokusåpa, det är ett "realityprogram". Skillnaden är att i realityprogrammet händer det som händer, ingen blir regisserad (hmm.....)
Det är inte TV/filmteamet som styr vad som händer (hmm..........bara det som sen klipps ihop!!!) Och från oss skulle de åka och hälsa på raggaren Olsson och sen till "popgruppen".......de ville också hälsa på B och T men visste inte om och när B och T hade tid att träffa dem!! (men vem vet........ efter kvällens program kanske inte B och T vill träffa dem!!)
Ja jag måste ju iallafall titta ikväll, men den här gången med en stor klump i magen av oro (.......... och förhoppning om att jag slippa se "popgruppen" wiva mer.........jag kräks om jag ska behöva se dem fler gånger!!!)

Men jag är nog med ikväll för när jag satt här vi datan och betalde räkningar ringde expressen..........EXPRESSEN!!! Kvällstidning.........nationell......
Ja jag vet........jag har ju blivit förvarnad om det......... men trodde inte på det!!
Han ställde massa frågor om Böda, om varför vi har en gyrosmaskin och  även om min operation (som han blivit upplyst om via kanal 5, som läst min blogg!! och som alltid har snack med pressen innan nästa program sänds!!det är därför jag starkt misstänker att mitt "tjocka" jag är med i kväll!!) och undrade om min övervikt berodde på Böda!!!???
Eller om jag mått psykiskt och fysiskt dåligt och därför var tvungen/blivit ordinerad att bli opererad.............jag gjorde nog honom lite besviken som inte hade någon "smaskigt" att komma med och att jag var överviktig även innan jag blev säsongare på Böda!!
Eftersom jag  fick möjligheten att opereras "bara" för att jag skulle få bli gammal!!!
Så det blir nog inte något reportage om mig i söndagsbilagan iallafall =)
Han hade visst följt deltagarna i Biggest Loosers Sverige på sista tiden (jag sökte faktiskt också dit men jag blev aldrig kallad!!tyvärr!!)
Han verkade tro att vi åt gyros och friterad pommes varenda dag på Böda!!
Så då fick jag göra honom besviken.......igen........ och berätta att vi åt vanlig mat................utom en eller två gånger per säsong då vi bjuder på gyros!
Han trodde gyrosspettet skötte sig själv...........han blev förvånad när jag förklarade att det tog 5-6 timmar och att man fick skära köttet konstant under den tiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0