Besviken

Ja jag känner mig lite besviken på mycket just nu.....
på att jag inte fått nytt jobb,
på misstro från arbetsledningen på mitt och kollegornas arbete
på Böda såpan............som är såå dålig!!!
Böda som är ett sånt fantastiskt ställe, hur kan de bara ha blivit en så dålig såpa av allt det fantastiska där!! Fokuserat på  konstiga annorlunda människor..........på töntiga raggare som vinglar omkring, och på "popgruppen" som åmar sig på stranden, istället för allt mysigt och unika som Böda står för!!
Och så har de gjort det till  att "paradgatan"( vi kallar den lite sarkastiskt för "fina gatan") och vi i "slummen" (vaddå slummen...........vi är bara mer bohemiska, umgås i grupp ,har handdukar hängande utanför,vi dricker inte bara kaffe, vi har badleksaker, hundar och katter och ungar i vårt kvarter!!) är värsta ovännerna......det är vi inte alls........parets som mest filmats där, B och M är väldigt trevliga........ och tycker nog att vi är trevliga vi också.........det är bara det att vi faktiskt bor i varsin ände av campingen.......så vi "hänger" inte så mycket med varandra!!
Men jag tycker det är lite kul att A alltid syns i vinjetten och att hans skratt också är inklippt när han inte är med i bild i vinjetten (och jag har också hört hans och kompisarnas skratt inklippt på ett annat ställe i ett avsnitt också!!)
Men det lär ju inte bli någon säsong 2 iallafall, för jag tror inte det är så många som tittar längre, knappt jag!
A har känt av "dokusåpavågen" iallafall, han var veckans profil i Kalmarposten i går =)
Han fick lite reklam tackvare den!!
Fast det var INTE han som valde rubriken "Det är jag som är kebabkungen i TV".......... det var det enda han inte fick korrekturläsa av reportaget =)
Jag gillar  speciellt: "bakom TV:s bild av den solbrände mannen med gyrosmaskinen...........
Prylkungen har också bestämt sig för att köpa en 4-hjuling med plog...............det tycker ungarna och jag är en strålande idé..........nu kommer vi att slåss om att skotta snö...................hmm..............men det blir inga magrutor av det!!
18kg har jag tappat förresten............nu syns det ordentligt, men nu ska jag bara sätt fart på gymmet och få ordning på allt det "lösa" (ok ok sladdriga då!!!) på min kropp........... på konstiga ställen.........underarmarna........halsen, (jag som var mest bekymrad över överarmarna och magen!!) men A är allt bra snäll, han säger att jag är mjukare bara =)
Imorgon får vi besök av strix...........de vill väl följa upp sommaren lite................så nu ska jag städa och baka kakor..............efter att jag klätt på mig alla varma kläder och pulsat ut med hundarna i snön..............för jag fryser hela tiden.... även inomhus...........helt nytt konstigt fenomen som visst har med viktnedgången att göra, "isoleringen" jag tappat och lite "svältkost".
Men jag har inte tappat en massa hår och naglarna är långa och fina så där har jag inte "drabbats" så mycket av mina förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0