Mindre

Nu kan jag t.om se själv se att jag blivit mindre.......ok ok jag är fortfarande stor.............men inte lika stor!!
Jag såg det själv på korten Anders tog när vi var och blåste glas med corvetteklubben och samtidigt åt julbord........så nu har jag provat på det också med min nya magsäck.........det gick bra.......äta lite i taget, tugga väl och välja bort det fetaste och sötaste............men det var en kvinna som kommenterade att jag hade så lite på min tallrik........ vi stod i matkön då så jag kunde inte förklara för henne varför.....det får jag göra en annan dag!! Och så har jag fått fina komplimanger via facebook,att jag är fin och att jag ser 10 år yngre ut tex..............det är väl alltid trevligt att höra........ även om jag inte har någon åldersnoja!!
m och jag poserar innan vi åkte på kalas
jag vet.....jag ser helt galen ut..........men smalare =)
Klart jag blåste formen av en coca cola (light??) flaska

Kommentarer
Postat av: mian

me herregud du pratar ju alldeles för mkt OM ålder. Det ÄR ålderesnoja

2011-03-28 @ 02:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0