Premiär

Efter förhandsvisningen av dokusåpan, åkte vi allihop hem till oss, för att äta tacos och titta på premiären i TV!
S kom också och M hade både en kompis och flickvän a hemma.
m var inte hemma hon var hos en Böda kompis i Tranemo och tittade på den där (via fb meddelade hon att hon i fortsättningen skulle bära en pappåse över huvudet!!hihihi)

Först åt vi iallafall lite tacos med tillhörande drycker =)
Böda-B poserade med sina nya örhängen och brodyr på tunikan!
Sen bokade vi oss framför TV:n........och det var nästan lika spännande igen!!
A höll sig uppdaterad via datorn!!
Nu blir det spännande!!..............eller.........kanske inte!!
Efteråt fick förståss Böda-B skriva autografer
Först på mig.....
......och sen på S!!
...........och sen skulle det ju förståss tas en idolbild!!
S känner en kändis!!
Hennes fan klubb på fb ökade förresten efter kl 21 från 80 till 94 medlemmar =) och S fick 5 nya fb vänner och 19 sms!!!
Vi frågade ungarna (de små kebabprinsessorna och kebabprinsarna!! hihihihi!!) efteråt vad de tyckte och om de skämdes för sina föräldrar, men de sa de att de inte gjorde -Ni är ju sånna sa de........och de tyckte som vi att det var ett ganska trevligt program!! Och det har även våra föräldrar tyckt!!
Men kebabdrottning..........?????!!!!!! av allt  annat man kan kallas för.........som tex långliggare, fru,tjockis eller bara helt enkelt "bakgrundsfigur"!!
Vi pratade om det A och jag på förhandsvisningen innan vi gjorde "entre" på TV-skärmen, om vad de skulle ge oss för titel, när de andra hette raggare, svåger etc.........men vi höll på att döö när vi såg vår titel!!! Kebabkung och kebabdrottning..............jag menar........hur sexigt låter det????
A blev ju dessutom kallad för "prylarnas konung", "jeansshortsens kung" och kvarterets bäste kock =).
Vi var ju lite orolig för hur Strix skulle vinkla det...........och lite trix såg och hörde vi allt..........Tex så fick A frågan om vad det var för kött på gyrosgrillen och han svarade med ett skratt -Det har jag inte en aning om...........han framställdes lite som en manbo (manlig bimbo) då, för han vet precis vad det var för kött han grillade......... och har vetat det i 8år!!!
Hans svar var på helt annan fråga (kanske svar på den töntigaste frågan han fick under tiden han grillade........-Vad kallar du din gyrosgrill???!!!!!! Har den något namn????!!!!Hallå liksom!!) Och så hade de lagt in lite tramsigt fnitter från mig lite varstans,som jag inte brukar låta hela tiden (det har flera av mina vänner och nära bekanta också reagerat på, för det är inte jag!!!) för att få mig att verka lite smådum...........eller nåt.
Och så hörs A:s skratt på en filmsekvens som inte är på eller från eller hos oss...........han har alltså dubbat ett annat kalas =) (kanske från den stillsamma Paradgatan, där det inte skrattas så mycket!! Men de unnar sig lite kaffe iallafall)
Men jaja det var ju en risk vi tog, de vill ju göra rolig TV också och blir det inte värre än så så är det väl ok!! Det största felet vi såg och reagerade på var att B hade titeln "Böda Beer Bodies" för det är alldeles fel, hennes titel ska möjligtvis vara "Böda Body Babes" för det är det vi tjejer/damer/tanter kallar oss, "Böda Beer Bodies" är karlarna ju och "Böda Beach Body" är ungdomarna och barnen!!
Strix samlingsnamn BBB är ju ganska rätt på alla!! Faktiskt!!
Kritiken har ju varit väldigt blandad i tidningar och så de flesta verkar tycka serien är skit och det är ju lite tråkigt!! Jag läste lite kommentarer efter premiären.........en del positiva och trevliga, men en del riktigt dumma tex typ -"Varför är alla campare så tjocka?Hur kul är det att titta på feta halvnakna campare, ska de aldrig lära sig (.......lära sig???? Vad ska vi tjockisar lära oss?? Att inte visa oss offentligt?? Att inte gå i shorts och linne??? Eller ännu värre............visa oss  i badkläder J--la idioter!!!!) och ett annat ljushuvud skrev något om att det var väl skattebetalarna som betalade för långliggarna var väl arbetslösa som kan ligga där halva året............man blir förvånad........varför skriver man sådant när man inte vet någonting?? en del sköter sitt jobb därifrån, många är pensionärer, en del har sommarlov, en del jobbar där och vi andra åker dit så fort vi inte jobbar !!! En del kommentarer var lite småkul också - Om hon vill bli kändis så måste hon nog träna mer på det var det någon som skrev.........hur tränar man på att bli kändis??
Men jag ska inte läsa mer kommentarer nu........känns meningslöst...........man blir bara irriterad på folks dumhet!!
Alla har så klart rätt till sin åsikt men ändå......
Jag kommer nog inte att vara med så mycket mer  i programmet, jag har nog gjort min del.
Nästa avsnitt är ju då det regnade så hemskt den där veckan, och då var jag inte där, jag jobbade, men jag ser framemot att se hur det går för Olsson och hans tältuppsättning, så titta ska jag absolut!!
Och om det är någon som missade första avsnittet i måndags så går det i repris imorgon kl 19 i 5:an!!
Det finns nog en viss risk att jag tittar fram bakom kudden och tittar på reprisen också!

Kommentarer
Postat av: Victoria Jonsson

Hej Åsa, jag tyckte att det va kul o se er camping-vardag men kan förstå att TV vill försöka o förlöjliga en aning... men som sagt det "ska väl va bra tv" vad det gäller kommentarer så är det nog bäst o sålla... de som skriver fattar inte att ni är vanliga människor oxå.. Njut bara av all den positiva uppståndelsen :P Kram till hela familjen!

2010-11-05 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0