Telefonsamtal

Fick jag idag från kanal 5:s pressansvarig .(.......eller nåt)
Han hade läst min blogg...... (oops tänkte jag...nu får jag "skäll"!!)
Men det fick jag inte.......Han ville bara fråga om det var något jag inte ville prata med pressen om....... Och så hade han läst att jag gått ner en massa vikt och var nyfiken varför jag hade gjort det och frågade om det var något jag kunde prata med pressen om för det är de ju så intresserade av sa han..........bantning och sånt.......
Han sa att pressen ofta kontaktar dem för att prata komma i kontakt med personer som synts i TV.......till söndagsbilagor och sånt.............(!!!!!?????) och så undrade han om det var någon tidning jag inte ville prata med!!
Äh jag har så svårt att tro att det kommer att ringa en massa press för att intervjua mig.......varför skulle de göra det?? Så intressant är jag ju inte,( inte om man jämför med B) jag har ju bara varit med lite i ett program på TV (men programmet hade visst 700000 tittare!!!!)
Klart det inte kommer att göra det!! Men han från kanal 5 var inte lika säker på det!!!
Jag fick förresten en rolig kommentar från en fb vän (som jag blev vän med för att spela farmville med,) hon skrev:
Hmm...jag e vän med dej här på fb, jag är farmargranne med dej, jag är granne med dej på vischan, jag läser din blogg och jag följer dej på tv, men har aldrig träffat dej....kan undra om jag hamnar på hemmet med dej när det är dags för det :)
Det tyckte jag var ganska skoj!
Jag ringde till kriminalvården igår, tjänsterna ska bli klara i mitten av november, men nu tror jag inte att jag kommer att få någon tyvärr, jag borde väl ha blivit kallad till pliktverket redan isåfall........men hon lät som om hon kom ihåg mig iallafall, hon som jag ringde!!
Så den 16november ska jag boka en utlandsresa åt A och mig, till södra Goa,
Dominikanska republiken, Sri Lanka, Khao lak eller Aruba (kikade vi på igår).......får jag jobbet åker vi efter jul får jag inte jobbet så åker vi i slutet av januari........2v!!
Jag längtar redan!!

Kommentarer
Postat av: Victoria Jonsson

Coolt med samtalet, ska bli spännande o se vad det blir av det:)

jobbet håller vi tummar o tår o vad det gäller resan, shit va nice =) jag får hålla till godo med våran två dagars kryssning till helsingfors nästa helg ;)

kram Vicky

2010-11-05 @ 12:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0