XL

........är jag fortfarande....... MEN.........inte 2 eller 3XL längre =)
Jag köpte mig ett par jeans som satt snyggt (de flesta andra byxorna jag har är för stora och sitter illa!!) inför Böda såpans förvisning och då räckte det med att köpa XL-48 =)
Jag har hittills gått ner 14kg (på 5v!!) och minskat mitt midjemått med 8cm, stussmåttet med 9cm och överarmarna med 3 cm!!
Så nu är det t.o.m så att A ser skillnad =)
Och så mår jag såå bra dessutom, jag var t.o.m på jobbet och "arbetsprövade" på mötet igår och det kändes helt ok!!
Så nästa onsdag börjar jag jobba på riktigt, då är det slut på mitt liv som lyxhustru!!
Jag ringde förresten kriminalvården idag och frågade hur det går med tjänsten jag sökt......det var tydligen inte helt kört än (även om jag nu tror att jag inte får jobb där..tyvärr!!) i mitten av november, den 15 ska allt vara klart!!
Så ni får hålla tummarna ett tag till!!

Kommentarer
Postat av: Victoria Jonsson

FANTASTISKT roligt Åsa, -14 kg, heelt otroligt!! :D

keep up the good work!

2010-11-05 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0