Åldersskillnad

Det skiljer 93 år mellan min farmor och lilla V, ganska coolt faktiskt!
farmor ser ganska barsk ut, men det är hon verkligen inte!!
Vi satt inne på farmors rum och fikade, jag hade bakat tigerkaka som jag tog med mig och så hade mamma cola och kaffe med.
Farmor är lite snurrig men pigg och  hon tyckte det var såå roligt att vi kom och hon känner helt klart igen oss, men hon kommer inte ihåg vad vi heter.........förrän vi säger det......men sån har hon alltid varit vad jag minns, hon brukade alltid dra hela släktens namn innan hon hittad rätt även när jag var liten!!
Vi tog också kort på fem generationer
Farmor ser ut som en blek skugga i sällskapet....... och O var måttligt road!!
Mamma fick också vara med lite på bild när hon höll lillsessan!
Men det här kortet blev mitt favoritkort för dagen.....
Blickarna mellan V och farmor ser så härliga ut...........verkligen studerande!!
Och man brukar ju säga att man får veta sanningen av ungar och fyllehundar..............man kan också lägga till
-och av gamla...............för mamma frågade farmor om hon inte tyckte jag såg smalare ut och då svarade farmor -Jo visst gör hon det, nu ser hon ju ut som en människa igen...................okeej..........var jag ett monster förut???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0