Äpple

Vad härligt det är att bli mätt på 3/4 litet äpple!!
Jag fuskar nu, jag fixar inte att  bara äta flytande längre......... som jag egentligen skulle göra en vecka till!!
När jag var och handlade mig mina soppor med olika smaker i förra veckan vattnades det i munnen på mig och jag såg verkligen framemot att få äta de alla olika smakerna.
Kantarellsoppan var ganska god och Västkustsoppan också spenatsoppan funkade .....men sen var det inte verkligen inte gott med soppor mer, men jag åt de iallafall 2ggr om dagen!! Jag har t.o.m fått torsk (en sån bakteriebeläggning på tungan som bebisar kan få !!) pga allt flytande jag ätit/druckit och det gör ju också att maten inte smakar gott, så nu håller jag på att behandla det med vichyvatten (hur kan folk dricka det, det är ju sååå äckligt!!) och hexident.
Och nu ska jag äta finmosad mat istället, har jag bestämt!! Gör man den här operationen någon annanstans i Sverige så brukar man få äta vanlig mat nästan med en gång, så därför vågar jag vara lite olydig!!
Så nu äter jag tex skalad frukt som jag tuggar i små små bitar och det är sååå gott. Och jag ska ha äggröra till lunch idag!!
11½kg har jag tappat förresten, jag räknade fel igår (ja okej, men jag har ju intyg på att jag inte fungerar så bra kognitivt!!) sen jag började med flytande för nästan 4v sedan
A lämnade hundarna hemma hos mig idag och så har jag dammsugit och tvättat så jag känner mig ganska som vanligt nu igen(det är bara besvärligt att böja mig på mitten)Även om magen visst inte är ordentligt läkt förrän om 6-8v och jag inte ska lyfta tungt innan dess (V räknas inte som tung!!) Men det ska bli skönt att bli av med klämmorna i magen på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0