Frusen

Jag är numera frusen!!!
En alldeles ny erfarenhet.............jag som aldrig fryser, har haft strumpor på mig hela veckan..........INOMHUS!!
Det stod uppskriven som en "komplikation" till operationen!
Men eftersom det är också det enda bekymret jag har efter operationen, så då får jag väl bara vara nöjd!!
Jag hade min rumskompisar från sjukhuset här på "kafferep" idag, det var trevligt och vi pratade i mun på varandra. Vi konstaterade att vi alla såg fräschare ut idag än vad vi gjorde sist vi syntes...........dagen efter op!!
Jag bjöd på "turboglass" ett recept jag hittade i min nya kokbok, man mixade frusna bär med 3dl naturell yoghurt och 1 msk "sockerfritt" socker..........kanongott, 2 portioner räckte till 4!!
Det verkar som om jag är den som har och haft minst bekymmer efter operationen iallafall, de andra mådde lite illa ibland, var väldigt trötta och hade ordentligt ont ibland!!
Idag blev jag överraskad av ett blomsterbud som kom hem till mig med blommor, vilken trevlig överraskning!!
Det var från kollegorna och ungdomarna på jobbet
Så nu har jag två fina oranga buketter som lyser upp köket!! En från svärföräldrarna och Mi och en från jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0