Idag

......bär det av till sjukhuset............och till mitt nya liv!
Mitt liv som tjockis är slut (jag avskyr ordet "fetma", visst är det fult!!) och större delen av min magsäck ska gå i pension efter 49år imorron!!

Jag känner mig fortfarande inte nervös men jag har två morgnar i rad vaknat vid 6 och inte kunnat somna om, utan legat där och funderat och planerat.......... så nåt är det nog iallafall!
Jag har bara gått ner 6½kg och det tycker jag är lite orättvist lite för all inskränkningar det har inneburit under de här 3 veckorna med flytande kost och hunger, men midje måttet har minskat med 8cm och stussen med 7cm, så det känns ju lite gott iallafall!!
Jag har inte hört av kriminalvården, de skulle höra av sig via mail om man fick nej och fick man ja/kanske så skulle de ringa och meddela en tid för personlighetstest och psykologitest i Kristianstad med kort varsel.
Jag har varit ganska orolig för att de skulle ringa typ igår och säga att jag skulle vara där på torsdag eller fredag för då hade jag ju inte kunnat, och jag vet inte om man kunde få fler möjligheter heller............men de har ju inte ringt och nu är det lugnt, vill de ha dit mig på måndag så tar jag mig dit på ett eller annat sätt!!
Och något nej har jag iallafall inte fått än!
Jag hörde förresten av T vars bästa kompis  har en hög post inom Kriminalvården i Kalmar att det var 1800 sökande!!! Och 30st de intervjuade!! Så jag har helt klart kommit en bra bit påväg!!
Ryktet säger att min man syns på reklamtrailern till den nya heta dokusåpan "Böda Camping", jag har tyvärr inte sett den men nu ska jag bara titta på 5:an så jag får se den.................utom vid idol på fredag då!!
Ha det gott vänner så hörs vi från sjukan nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: syrran

Det här kommer att bli jättebra och du är så duktig...

2010-10-14 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0