Intyg

Jaa nu har jag papper på att jag är knäpp =)
Eller vad säger ni om det som står i mitt sjukintyg,
jag citerar:
4v heltidssjukskrivning för rehabilitering och mobilisering. Smärtor och ny kosthållning som kan påverka patientens kognitiva förmåga
Så nu får man har överseende med mig för jag är inte som jag ska just nu! Men den 11 november ska det ha gått över iallafall och det känns ju skönt att veta!!
Jag mår faktiskt väldigt bra förutom att jag inte har någon aptit, ingenting smakar gott, men det går väl över när jag ska börja äta vanlig mat istället för alla dessa soppor! Men jag har hittills gått ner 4½kg sen operationen..........och 6½kg innan!!!
Lite bättre blir det väl också när jag har tagit bort "häfklamrarna" i magen, de är lite obekväma och i vägen!! De ska bort på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0