Oj

Jag hade ett missat samtal på min mobil efter hundrundan i förmiddags...... från kanal 5!!!!

Det var ett meddelande inläst från kanal 5  med en undran- om jag var den där Å som kommer att synas i dokusåpan Böda camping som snart har premiär, eftersom Barometern (lokaltidningen) hade hört av sig och undrade om det var någon härifrån som skulle vara med!!
Jag som trodde att jag bara skulle synas lite som en bifigur till A och B!!
B och T från Lund har blivit inbjuden till en förvisning av premiäravsnittet på Böda tillsammans med press och Böda folk på måndag eftermiddag och då fick B också i uppdrag att bjuda med sig sina campisar.........så vi ska nog på presskonferens och förvisning!!
Lite blåögt av mig egentligen att tro att jag bara ska synas lite i bakgrunden.........de var ju hemma och filmade
hos oss!!
Men som sagt, jag var inte ett dugg nervös när de var runt oss och filmade i somras, men NU börjar jag bli nervös............inför premiären!! Ruskigt nervös faktiskt!
Jag finns med i reklamtrailerna........(om man tittar noga och vet var man ska leta!!) schäfern s är mest synlig hon är i bakgrunden när B visar upp tallriken med "bödakost" för kameran och A hörs och hans hand syns när han skjuter iväg champagnekorken som avslutning på den trailern!
Jaja man blir kanske lite tv-kändis då...........men INTE så mycket, jag blir ingen Böda-Å iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0