Patient

NU känner jag mig som en patient!!
Igår var det mer hotellgäst............
Jag är ensam på mitt rum, mina rumskompisar har åkt iväg till sina operationer, jag fick sista tiden!!!
Jag är sönderstucken i handen,
4 gånger och 3 olika personer fick försöka innan jag fick min nål på handloven på plats, så jag lär ha ett stort blåmärke på handen imorron, då jag tänker åka hem och lugna ner mina hispiga oroliga barn!!
Det var en vacker solnedgång från rummet igår, eller hur!
Men inte är det så lätt att sova på en sjukhussal i en sjukhussäng som prasslar och gnisslar så fort man rör på sig och dela rum med ytterligare 2 st med prasslande och knarrande sängar!! Så de timmarna sömn jag fått sammanlagt är nog inte så många, men idag ska jag ju snart bli sövd och sen vila tills jag vaknar, sen måste jag upp och gå så snart som möjligt!!
Men det är en helt fantastisk dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0