ULK

Jag har en liten "tvångstanke"/mani/idé när jag är ute och kör bil, jag läser bilarnas reg skyltar och hittar ord eller formar ord genom att lägga till en bokstav, ja jag vet............jag bara är sån!!
Idag blev jag nästan full i skratt när slamsugarbilen framför mig hade ULK på sin regskylt och sen kom det en gammal bil som det stod REA på och en flott mörkblå bil som det stod GUL på!!
Så det var en riktig höjdardag på vägarna idag........ när man har en sån här fix idé som jag har (och smittat ner en del av mina barn med!!)

Kommentarer
Postat av: Markus

Jo jag vet :P. jag är likadan :P. och jag försöker få ihop ord via siffrorna och gör om dem till bokstäver för att få ord att passa ihop :P... tex om de står

9=q

8=B

7=T

5=S

6=G

1=I eller l

3=E

4=A

Etc.. :P.

2010-10-28 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0