Första

..........dagen på mitt nya liv!!!
nu kör vi..........
Den här är min mat till frukost, lunch, middag och kvällsmål................i 5 veckor!!!!
Men jag kommer att fixa det och jag kommer garanterat att bli mindre =) och jag får fortfarande dricka cola light!!!
Vi firade vår 24-åriga bröllopsdag i förskott igår A och jag, med oxfilé, bearnaisesås och friterade klyftpotatisar!! (och vi tog oss ett par tequila med apelsin och kanel till!! )
För A ville inte dela min middag på söndag då det är bröllopsdag på riktigt =)
Det är bara lite otur, för veckan innan min operation ska A och jag åka till Stockholm och vara med på corvetteklubbens årsmöte på Hilton Hotel, där det ingår en tre rätters middag...........
Vi är där i sällskap med två andra par, så de får väl dela på min redan betalda middag..... så det känns helt ok iallafall........... för på nästa årsmöte är jag mindre och kan jag äta god mat jag med..........lite grann!!
Men nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0