Jaha

Idag är då sista dagen i mitt "gamla" liv, en dag då jag inte en sekund tänker bry mig om vad jag äter!!
Konstigt och annorlunda, men jag vet att jag kommer att fixa det.......... att  aldrig mer äta som vanligt alltså!
Igår kväll åt vi pizza A och jag det var gott och idag ska jag äta kinabuffé till lunch och jag har lagt fram oskalade räkor på tining till kvällen!
Jag ska också baka bullar i eftermiddag och äta ett par-tre stycken av de nybakta bullarna!
Imorgon fyller M och svärmor år och då ska jag titta på när alla gästerna äter smörgåstårta och tårta som jag gjort och jag kommer inte att känna mig frestad alls.....på riktigt! (men jag ska göra mig en portion smörgåstårta i eftermiddag när jag förbereder morgondagens, som jag ska äta som kvällsmål ikväll!!)
För imorgon (och 3 veckor framåt) till frukost, lunch, middag och mellanmål ska jag äta pulverdiet.
Man ska göra det innan operationen för att bygga upp ett perfekt näringsbas och för att bli av med så mycket som möjligt av fettet runt de inre organen.
Det som är lite läskigt inför operationen är att jag inte vet vilket sorts ingrepp det blir, om det blir en titthålsoperation eller en öppen operation, det får jag inte veta förrän jag vaknar efter operationen, för vilken operation det blir beror på hur jag ser ut inuti och hur det går!
Jag ska också ställa mig på vågen imorgon bitti och sen varje vecka följa vikten som sakta men säkert går neråt!! =) =)
Så allt känns helt enkelt toppen just nu även om jag vet att jag inte kommer att må så bra alla gånger efter operationen, men jag har fotograferat mig i bikini och ska ta fram det kortet när livet känns mindre toppen framöver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0