Oundvikligen

.......jaa nu är den här........den oundvikliga helgen då vi river vårt "sommarställe",




och går i ide och väntar tills det blir vår igen!!


Och det dröjer ju ett tag innan man sitta såhär.......ute och äta frukost!
 (men A slipper skära upp frukostfrallorna till allihop!!)


........och tills man kan gå barfota i sanden igen



(men det kanske jag gör den här helgen också bara för att........)


.........och sista doppet för i år har jag redan tagit (fast då visste jag inte att det var sista doppet!!)





........och Bödas strandpromenad ser inte ut såhär nu........

 

Näe, i helgen blir det inte så mycket koppla av utan mest arbete.
För det tar sin lilla tid att få undan och går man efter väderprognosen så blir det nog att ta bort förtältet redan på fredag för att slippa få det blött!!

Men det är som jag har sagt förut,
det bästa med att vara långliggare är att det inte tar ett år tills man är tillbaka igen!!

Det är ju bara 31 ynka veckor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0