Pulverdiet

Nu har jag bara 2½vecka kvar av min pulverdiet..........innan operationen iallafall.......veckorna efter räknar jag inte!!
För det känns tungt när jag konstaterade att det är 2 MÅNADER(!!!!) innan jag kan äta vanlig mat igen!!
ÄH, jag ska inte gnälla, det går bra och jag är inte hungrig!! Och jag har redan gått ner 2½kg!!!
Men  jag är såå SUGEN på riktig mat.......... som man tuggar och kryddar och värmer!!
Men jag kommer att fixa det här!!
Men det är inte klokt vad mycket riktig mat det finns överallt och på tv, folk som lagar och äter mat!!
Det var lite kul på "tjockisgruppen" igår, tre av oss går nu på pulverdiet och temat för dagen var "frestelser" och jag tog då upp det här med att det äts och lagas mat överallt på TV, som jag aldrig tänkt på förr, jag nämnde tex att jag på TV sett en skådespelare vika ihop en pizzaslice och bara stoppa in i munnen -Ja just det det var i CSI va, sa en av kompisarna då i gruppen...........han hade också sett och reflekterat över den lilla korta scenen på TV ......hihihihi
Och idag på mötet efter lunch kände jag att det luktade mat om dem som kom tillbaka från lunchen!! Det har jag väl aldrig tänkt på förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0