BB-jour

har jag på måndag när S och A ska åka till Malmö på kundbesök.........för nu kan ju barnbarn nr 3 komma närsomhelst inom 3 veckor, helst om 17dagar..........tycker jag!! (så hon/han föds i början av nästa år istället för i slutet av detta!!) Men t skulle nog gärna ha det gjort nu!! Hon tycker det är jobbigt och tråkigt och är trött på värk och halsbränna, och så har hon högt blodtryck så hon få gå på täta kontroller framöver.......men hon är sååå söt, som en liten boll med ben!
Annandagen är det planerat, och vi hoppas bara att det inte blir på julafton, även om S såg fördelar med  det också
-det vore ju toppen sa han, då skulle man alltid få tårta efter julbordet!! Hur nu det skulle få plats!!
Babyns mormor tror på den 30 eftersom både S och t är födda den 30-onde (fast andra månader då!!)
Jaja det blir när det blir och kul ska det bli att bli farmor, även om jag tror det är svårare att vara farmor än att vara mormor, man får nog tänka sig för lite mer än vad jag gör som mormor , det är nog lättare att ge min egen dotter  goda råd och "lägga sig i " och hjälpa till. För hon har nog mer överseeende med det än vad en svärdotter har......tror jag!!
Jag ska iallafall bli världens bästa farmor......... jag konkurrerar med min svärmor om den titeln förståss!!.............Och min egen farmor som jag faktiskt har i livet trots att jag fyllt 50!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0