Böda Camping

ska jag nog titta på ikväll........jag har hittills bara sett premiärprogrammet av säsong 2.............alla andra torsdagarna har jag jobbat!! Men inte ikväll och ikväll verkar ju A vara med.........Han har ju nästan varit med i varenda reklampaus på 5:an den här veckan!!!
Igår satt jag (som jag ofta gör) vid datan med TV:n på........och hörde A:s röst (väldigt vad han låter Kalmaritisk förresten!!) och jag tittade mot köket för jag antog att han hade kommit hem.........men då fick jag se att det var på TV:n han var!! Kändes lite märkligt!!
Så ikväll blir det fredagsmys med Böda camping........ja för mig är det fredagsmys...........för jag jobbar i helgen!
Men enligt vad folk säger så är programmet inte så bra i år heller.......Och jag kan fortfarande inte förstå var Strix hittar alla märkliga figurer.......som säger och gör konstiga saker!!! De måste importera dem!!
De har jag aldrig träffat iallafall på alla  de 7 säsongerna vi haft husvagn där........och inte heller alla andra år vi varit där som "vanliga" campare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0