Får jag lov att presentera.....

........barnbarn nr 4


beräknad ankomst 30/5-2012
M var med på ultraljud idag och var väldigt exhalterad efteråt =)
Jag fick mms strax därefter och den här bilden fick jag låna från fb av barnets mor E (tack E!)
Så inom ett par dagar (förhoppningsvis 4dagar!!) blir jag farmor för första gången (varför låter farmor så mycket äldre än mormor???) och om ett halvår är jag lika mycket farmor som mormor!!
Så det blir tätt emellan födelsedagarna i maj-juni  också i fortsättningen (förut har det varit "värst" i juli-aug då A, min far, S och m fyllt år med  ungefär 14dagars mellanrum) men nu......fyller O 17 maj, nykomlingen (som jag hoppas får ett namn med begynnelsebokstaven B,D,Z,N,P eller C tex......bara inte det blir A eller T eller M för de bokstäverna använder jag redan.....  både stora och små av här i min blogg =)) den 30maj,Mi den 2/6, V den 11 juni och så jag den 19 juni!!
Men i och för sig så har vi ingen som fyller år i december och bara en som fyller i januari, så S och t har inte så tätt emellan födelsedagarna då iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0