Plockepinn

Lagen om alltings jävlighet håller i sig.........
Jag röjde och gjorde plats i skafferiet för att få plats för julmaten, hällde bla  över spagettin från påsen till spagettiburken.......och då gick givetvis påseländet sönder och spagettin spreds ut över köksgolvet..........spela plockepinn har jag aldrig gillat och att dessutom göra det ensam är ännu värre...........och inte gick det ju att räkna några poäng heller för det är ju samma färg på alla pinnarna!!! Grrrr!!
Jag har kommit fram till att jag är en "periodare"............då det gäller bloggandet...............eller så är det ketchup effekten..............först kommer inget och sen kommer inget men sen kommer allt!!
Jag samlar på mig bloggmaterial" och sen skriver jag massa bloggar......... förr skrev  jag långa bloggar istället (men det tyckte bla S var tråkigt att läsa) eftersom jag hade mycket att skriva om och då kunde det börja med campinglivet och sluta med julklappsbestyr!! Nu försöker jag strukturera upp det lite bättre!
Men just idag bråkar tangentbordet med mig..........den skriver dubbelbokstäver, och skippar mellanrum emellanåt så jag får  skriva om vart och vartannat ord.............annars skulllle det seut såhär och så kkan man ju ineet ha det............eller är det jag som har för bråtttom!!! Näe jag skyller på tangentbordet iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0