Reaktioner

har jag fått en del sen jag skrev bloggen om M och hans situation, även om de närmsta och mina arbetskamrater redan visste om det.
Många säger -Han är ju så ung!
Just det är väl inte det jag bekymrar mig över mest...........A hade inte heller fyllt 21 när L föddes och det gick ju bra.........då känns det jobbigare att han inte har någon egen lägenhet än (som han sökt med ljus och lykta efter sen han flyttade hem igen i september!!) men det börjar vi se en lösning på nu, så innan bebisen kommer har han en riktigt stor ..........men annorlunda lägenhet!
Idag har jag ju BB-jour som sagt eftersom S och A varit söderut.............Malmö.........över dagen, men nu är de påväg hem igen så jag behövde inte göra någon utryckning!Känns lite skönt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju så att markus behöver ju inte ha så himla bråttom med lägenhet eftersom ungen inte kommer vara där de första månaderna ändå!!

2011-12-20 @ 15:51:57
Postat av: Morsanfrosth

Jag är fullt medveten om att bebisen inte kommer att bo hos Markus på länge, men han behöver iallafall få en egen lägenhet.........men varför är du som skrev så feg så att du skrev anonymt?? Mvh Åsa

2011-12-20 @ 20:30:03
Postat av: Kerstin Jonsson

Jag fick barn när jag var 19 .. det gick bra.. en go kille på 26, toppstudent :) alla vägar är olika, en del krokiga men det blir alltid bra..

kram till er! Å BB-jour .. spännande!

2011-12-26 @ 23:06:37
URL: http://thebaglady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0