Sri Lanka

resan närmar sig!!
Jag ska när jag skrivit klart här betala resten av resan och sen får vi skaffa oss turistdiarre medicin för det finns väl en visst risk att man drar på sig någon magsjuka där kan jag tro!
Vi ska bo så mysigt i ett "DeLux" rum direkt på stranden,så nära stranden har vi nog aldrig bott förut.  Koggala Beach hotel heter det och ligger i södra Sri Lanka om jag fattat det rätt. Vi bokade på ett annat ställe först, men så läste vi folks reseskildringar  och bokade om.
A var inne häromdagen på någon web sight och såg då hotellet vi ska bo på, där, live med något web cam liknande, vi såg att det verkade vara härliga vågor............och tänk vad skönt...........sol och bad och maximal avkoppling.........å jag längtar!
Men sen är det nog bara att jobba på för efter den resan har jag gjort av med alla mina sparade semesterdagar!!!
Så till sommaren blir det nog inte så många veckors semester, för jag måste ju spara lite till vinterresan 2013 som kan bli till Mexico.........eller Vietnamn!
NU ska resan betalas!!
Trodde jag ja.............det var något strul med internetbetalningen så jag skulle återkomma........då får jag väl göra så då.............Jag hann iallafall se att det var 45 dagar kvar tills vi reser =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0