Telia

är en sort alldeles för sig själv............hade jag haft täckning på telefonen hemma hade jag sagt upp mitt fasta telefoni bums......
Idag har de lyckats med att koppla telekablarna fel, så ringer man till oss kommer man till grannen och tvärtom..........undrar hur de gör med telefonräkningen?????
Jag har precis suttit i telefonkön...........du har plats 31 i turordning........kul!!!
Men de lovade att fixa det inom 3 arbetsdagar......3 arbetsdagar!!!!! För att DE kopplat fel???
Det ska vi lida för......jag såg en snubbe uppe i stolpen idag..........han hade nog ingen bra dag idag!!

Kommentarer
Postat av: Eliza

Hej Åsa!

De är inte telia som gjort fel, de va peab som fixade i stolpen utanför idag.

Ringde med Telia men sen tänkte jag i helevte ( jobbar ju hemifrån ) såååå

Peab kommer imorron och fixar det iaf :)

2011-12-05 @ 22:05:20
URL: http://www.elizakinteback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0